Podarjamo vam 10 €!
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili r
V AMZS sklepamo zavarovanja za več zavarovalnic, zato vam bomo pripravili najustreznejšo ponudbo glede na vaše želje in potrebe. Zavarovanje vam lahko uredimo na daljavo. Za informativni izračun zavarovanja izpolnite spodnji obrazec.
Kar nekaj časa sem oklevala, komu bi zaupala zavarovanje naše hiše. Ker sem bila zelo zadovoljna s sklenitvijo avtomobilskega zavarovanja pri AMZS, sem zavarovanje za hišo prav tako zaupala AMZS in mojemu zastopniku Iztoku, ki mi je zelo skrbno predstavil vsa kritja ter poslušal moje želje in potrebe naše družine. Najbolj pa sem zadovoljna z občutkom varnosti, saj vem, da je naša hiša primerno zavarovana in me tako ni strah nobenega škodnega dogodka.
Jana
V družbi AMZS Zavarovanja d.o.o. sklepamo premoženjska zavarovanja za naslednje zavarovalnice:
V AMZS Zavarovanja d.o.o.. sklepamo premoženjska zavarovanja za naslednje zavarovalnice:
V družbi AMZS ZAVAROVANJA d.o.o. imamo vzpostavljen postopek reševanja vseh oblik pritožb in reklamacij (pisnih in ustnih), posredovanih s strani naših strank, poslovnih partnerjev ter zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj ter združenj potrošnikov na področju sklepanja avtomobilskih zavarovanj.
S sistematičnim obvladovanjem prejetih pripomb, pritožb in reklamacij želimo povečati zadovoljstvo svojih strank, zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, združenj potrošnikov ter partnerjev ter izboljševati delovne procese.
Postopek reševanja reklamacij:
Stranka lahko reklamacijo vloži pisno (preko elektronske pošte na elektronski naslov: zavarovanje@amzs.si), po pošti na naslov AMZS ZAVAROVANJA d.o.o., Dunajska 128a, 1000 Ljubljana ali ustno (osebno v poslovni enoti, v kateri je bilo zavarovanje sklenjeno, kjer zastopnik o reklamaciji sestavi zapisnik ali preko telefona).
Reklamacija mora vsebovati:
V primeru, da reklamacija ne vsebuje dovolj navedenih sestavin, mora stranka priložiti ali dodatno pisno razjasniti dejstva oziroma vsebino.
Po prejemu pisne reklamacije stranki odgovorimo v obliki osebnega sporočila ali ustnega nagovora najkasneje v roku 3 delovnih dni in sicer o tem, da je reklamacija sprejeta, evidentirana ter se rešuje.
Pritožbe zavarovalcev, zavarovancev ali drugih upravičencev iz zavarovanj, ki se nanašajo na ravnanje zavarovalnice, obravnava pritožbeni organ zavarovalnice v skladu s pravilnikom, ki ureja pritožbeni postopek posamezne zavarovalnice, na katero se nanaša domnevna kršitev in se obravnava v internem pritožbenem postopku zavarovalnice.
Dodatne informacije o omenjenih postopkih so objavljene v zavarovalnih pogojih, ki veljajo za sklenjeno zavarovanje ter spletnih straneh zavarovalnic, v imenu in za račun katerih sklepam zavarovanje.
V primeru nestrinjanja z rešitvijo pritožbe oziroma reklamacije in odločitvijo v internem pritožbenem postopku zavarovalnice, ali če o pritožbi ni odločeno v roku 30 dni, je možen postopek izvensodnega reševanja pri Mediacijskem centru pri Slovenskem zavarovalnem združenju (naslov: Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, e-naslov: irps@zav-zdruzenje.si, telefonska številka:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Kako do darila?Obstoječi in novi AMZS člani, ki boste v AMZS centru sklenili avtomobilsko zavarovanje in opravili registracijo vozila, boste prejeli vrednostno darilno kartico z dobroimetjem v višini 10 €.
Ctrl+U | Prikaže možnosti dostopnosti |
Ctrl+Alt+K | Prikaže kazalo strani |
Ctrl+Alt+V | Skoči na glavno vsebino |
Ctrl+Alt+D | Vrne se na domačo stran |
Esc | Zapre pojavno okno / meni |
Tab | Premakne fokus na naslednji element |
Shift+Tab | Premakne fokus na prejšnji element |
Enter | Potrdi/klikne fokusiran element |
Preslednica | Označi/odznači potrditveno polje |